Idag har jag hållit igång

0kommentarer

I alla fall i några timmar. Jag gick upp vid halv sju i morse och kläde på mig och tog en promenad med vovven.Det är så skönt att gå ut så tidigt för då är det tyst och lungt här i närheten i allafall.Efter promenaden drack jag te för en gångs skull i stället för kaffe.Det vart frukost för min del med filmjölk och flingor och det var hundra år sen jag käkade det till frukost men gott var det.Satte i gång och dammsuga här hemma vilket behövdes eftersom att hunden drar med sig massa med skit in.Hoppade in i en snabb dusch bara för att hinna med att gå ner till körskolan.Tanken var att ta cykelen ner till körskolan men jag hittar inte nyckeln till låsas så typiskt.Jag får helt enkelt leta efter den senare.Nu har jag bokat in en körlektion och det känns skita bra.Hunnit med att träna lite lydnad med vovven också.Nu kan jag äntligen sitta ner och ta det lungt ett tag.Väntar på att T ska komma och dricka lite kaffe med mig.Känner att jag behöver lite annat att tänka på just nu.



Kommentera

Publiceras ej