fyllt i papperna från transportstyrelsen

0kommentarer

Jag har nu fyllt i papperna från transportstyrelsen som jag måste skicka in i kväll.Dessa dumma frågor som man måste svara på kan göra mig galen i mellanåt.Men det är bara att svara på frågorna och se lite glad ut.Jag har säkert suttit och tänkt fram och tillbaka ett bra tag innan jag svarade på några av frågorna.Jag gjorde syntestet i går och glömde bort helt och hållet att fylla i resten av papperna och skicka in det.

Så nu när jag ändå inte hade något att göra så passade jag på att göra det.Nu hoppas jag att jag inte behöver få vänta i tusen år på svar,har hört att det är lång väntetid.Jag måste börja köra snart igen så jag kan få de förbaskade körkortet innan sommaren.Det ända problemet är att jag inte får köra efter som att jag måste bli godkänd på nytt.Jag måste ligga i nu med kortet eftersom att jag måste ha körkort och bil när vi flyttar ut till landet.Jag kan ju inte bo ute på landet och gå 9km varje dag till busshållsplatsen och sen gå dom 9km hem igen.Nu ska jag passa på att posta skiten när jag ändå ska ut sista rundan med vovven min.

Kommentera

Publiceras ej