Ännu en skjuten i Malmö

0kommentarer

Den senaste tiden  har människor blivit skjuta nere i Malmö.Sen några månader tillbaka blir det mindre och mindre tid mellan gångerna tills någon blir skjuten.Jag har alltid sagt att Malmö är mitt andra hem och att jag en dag ska åtevända ditt.Men nu är jag inte längre stolt över staden utan ser mer Malmö som en mörddröm stad.Hade vi bott kvar där nere så hade jag nog aldrig vågat sätta mina fötter utanför dörrkanten.Malmö tillhör snart inte den svenska staden för kommer det att fortsätta så här så vet jag inte om folk vill ha med Malmö på den svenska kartan.

Det känns som att det har börjat gå för långt med allt som händer där nere.Visst folk kan bli ner skjuta i vilken stad som helst,men inte så här ofta.Man kan nästan tro att staden tillhör irak eller något annat land där dom krigar och dödar folk från höger till vänster.Hoppas att dom någon kan sätta ditt dom jävlarna så det kan bli lungt och tryggt där nere igen.Men jag skulle gissa på att dom får väl bara fängelse i 2-3år eftersom att vi lever i sverige.Tycker att alla jävla människor som gör något sånt fruktansvärt borde få en lång plågsam död för att få smaka på sin egna medicin.


Kommentera

Publiceras ej