skit dag

1kommentarer

Kom precis hem från körskolan och körningen gick rent ut sagt åt skogen.Första lektionen gick as bra och inga problem uppstog.Men nu den andra lektionen vet jag inte riktigt vad som hände med mig.Jag var okoncentrerad och körde som en nybörjare.Jag fick en as jobbig huvudvärk och kanske var det därför jag var helt okoncentrerad.Jag vart så förbannad på mig själv och skrek på mig och min körskolelärare sa åt mig att det kan hända att alla får bakslag och man ska inte sänka sig själv för det.Hon frågade om jag visste varför jag var okoncentrerad och jag sa att jag hade huvudvärk och hon trodde att det var därför körningen gick som det gjorde.Men i slutet gick det bättre och jag var helt koncentrerad i körningen.Nu ska jag slänga i min en alvedon innan min vän kommer förbi ett tag.

1 kommentarer

emily

07 Feb 2012 17:54

du är duktig som fixar me körkortet min fina syrra ♥

Kommentera

Publiceras ej