Lekt med Towe

0kommentarer

Jag hann inte hoppa in i en snabb dusch innan Towe kom innanför dörren.Hon fick känna den äckliga doften från mig och hon överlever som tur är.Jag stank verkligen illa efter jobbet.Hoppade i allafall in i en dusch till slut och jag tvålade in mig 6 gånger för att vara på den säkra sidan.Towe lekte med ps i några timmar och fixade en jätte fin grej till mig som ni kommer att få se snart.När tanat var klar med ps så drog vi i väg till coop för att köpa munskölj till henne.Stackan har ont i munen hon håller på att få en elak tand,skönt att jag slippa vara orolig att det ska hända mig.Eftersom att ingen av oss har en tid att passa i morgon och båda är lediga så körde vi en super mario kväll.Jag äger på att spela det spelet mer om det en annan dag.Kom precis hem efter att vi gick sista promenaden i hop innan vi skilldes åt.Yes gatubelysningen är tillbaka och nu behöver man inte känna oron när man är ute och går.Nu blir det sängen för min del god natt sov gott.

Kommentera

Publiceras ej