Jag vill bowla men ändå inte

0kommentarer

Älsklingen drog i väg med en vän och ska bowla och frågade om jag ville hänga med dom.Men jag sa i från för jag har ingen lust att gå utanför dörren.Jag har inga torra skor alla är genom blötta och det suger piss.Jag skulle vilja följt med för det var länge sen vi bowlade i hop men samtidigt vill jag inte får själv inte i hop det hela.Jag sitter här också och är så himmla sugen på Kina mat måste hitta ett ställe som har hemkörning som kan komma hitt med maten till mig.Tänk er det ända man behöver göra är att gå upp från soffan och öppna dörren och betala hur enkelt som helst.Nu ska jag fortsätta att kolla runt efter mat som min mage skriker efter.


Här pratar jag och Jessica i hop oss hur man lyckas med bowlingen 2007

så här lyckling vart man när vi vann över killarna :)

Kommentera

Publiceras ej