Idag är det en alldeles speciell dag

0kommentarer

I dag är en väldigt speciell dag här hemma hos oss. Det är dagen då min hund fyller ett år äldre i sitt liv och det ska självklart firas.Jag mycke medveten om att hundar inte vet att de fyller år men jag har alltid firat mina hundar och kommer alltid att göra.Jag brukar ställa mig och baka en hundtårta och en tårta till oss på hennes speciella dag,men idag funskade jag genom att köpa en färdig tårta.Känner att jag inte har någon som helst ork att baka efter jobbet.Min hund tyckte i allafall om tårtan och jag ska väl med ta mig en bitt strax.Ni som har hundar elr haft brukar ni göra något speciellt när det är hundens födelsedag?Kan ni inte dela med er lite om vad ni gör?

Sitter och väntar så snällt på varsegod

Mmm vad gott

undrar vad detta kan vara för något?

Kommentera

Publiceras ej