Hemma igen från skogen

0kommentarer

Eftersom att jag tillbringade dagen med vara ner på trafikskolan fick min pojkvän åka hem under luchen för att gå ut med hunden.Jag känner sån stor skuld när jag vet att hunden är ensam hemma,fast hon är rastad och ligger mest och sover.Vi åkte ut till landet och lämnade lite grejer och passade på att låta hunden får springa av sig.Fan vad halt det var ute i skogen jag trodde jag skulle ramla och slå sönder mig.Men vad gör man inte för sin älskade fyrbenta vän?Nu behöver jag inte ha dåligt samvete i allfall som jag har haft under hela min tid nere på trafikskolan.

Jag saknar en skylt i skogen där det står VARNING FÖR HALKA Ingång sker på egen risk.Jag tror att jag ska fixa en sådan skylt eftersom att vi äger lite av skogen så kan det vara bra att ha.Jag hade tänkt att fota lite i skogen men eftersom att det var så halt så lämnade jag min systemkamra i bilen för säkerhetens.Men tog en bild på vägen till huset där man kan se lite av halkan.

Kommentera

Publiceras ej