Hemma från barnkalaset

0kommentarer

Jag har vart på barnkalas och firat min systerdotter Nicole som fyllde 3år tidigare i veckan.När ska jag lära mig att det finns ett stopp för man ska sluta äta massa godsaker?Jag kan verkligen inte sluta äta om jag älskar att äta något vilket slutar med att jag får svin ont i min magen.Så nu sitter jag här med en svullen mage och har svin ont efter allt jag har proppat i mig.Men jag har som sagt bara mig själv att skylla på att jag har ont i magen.Det är så roligt att gå på barnkalas fast man inte själv har barn för där får man alltid träffa på småbarn och umgås,pussa,krama dom.Det är inte alls så ofta man träffar på så många barn på samma gång.

Min lillasyster Emily med hennes son Joel

Min systerdotter Nicole som vi fira

min kusins son Jillian

Jillans tvillingbror elissadro(stavningen vet jag ej om den stämmer)

Lillasyster Jennifer och systerdotter Melanie

systerdotter Angelina

Nicole vissar sin fina tröja hon fick

Vi sjunger för Nicole

Nicoles tårta haha hon hann ta och slicka på den lite

Kommentera

Publiceras ej