Alla hjärtansdag i morgon

0kommentarer

Imorgon är det Alla Hjärtansdag och dom flesta firar det på många olika sätt.Jag och min pojkvän behöver inte ha någon bekräftelse med att köpa något för att vissa våran kärlek för varandra.Vi vet mycke väl att vi älskar varandra och vi har våran egen årsdag då vi firar ordentligt.Visst sen kan man kanske käka något gott eller så men inte köpa massa med grejer.Vi firade alla hjärtas dag dom första 4 åren sen har vi bara skitigt i det helt enkelt.Men om man istället skulle göra om hela dagen till en vänskapsdag så skulle jag mer än gärna gå med på det hela.Då menar jag inte att man ska gå och köpa massa med grejer utan kanske gå ut och äta med någon vänner eller ett gäng och bara ta dagen som den kommer.Själv kommer jag att jobba fram till 16.45 så vi får se om jag orkar göra något annorlunda i morgon.Nu måste jag springa ut med hunden på sista promenaden innan lägg dags gott natt sov gott:)

Kommentera

Publiceras ej