Just nu-Leker ute i snön med min Rottis

1kommentarer

 
Jag försöker aktivera Rex så gott det gå nu när jag är sjuk.Det är Viktigt att aktivera sin rottweiler för att den ska må så bra.Jag tänkte att Rex skulle få springa av sig och leka med sin boll i hundrasgården,men där var det fullt med människor och hundar.Och eftersom att jag är sjuk så bestämde jag mig för att skita i hundrasgården,vill inte smitta ner någon.Men aktivera honom är ett måste ändå.Nu ska vi fortsätta leka lite med bollen innan vi går hem igen.

1 kommentarer

Anonym

05 Dec 2012 16:27

Carro du är lika envis som oxen men oxen behöver också vila när den inte mår bra.du behöver tänka mer på din hälsa när du inte är frisk.som sagt du måste säga till när du behöver hjälp.

Svar: Man måste vara envis för att över leva i denna värd.Jag tackar men jag behöver ingen hjälp men tack ändå:) Envis som en oxe vet jag dock inte om jag är :P
Carolina

Kommentera

Publiceras ej