uppringd av en städfirma

0kommentarer

Mitt under städningen så ringer min mobil och gissa vem det var?Ju det var någon städfrima som hade vart hos en vän till mig och hon hade gett ut mitt nr.Det första som kommer upp i mitt huvud är tycker min vän att jag behöver ha hjälp av en städfirma har jag så skitigt hemma?Sen vart jag bara så arg för jag dammsugar och torkar mina golv minst en gång per dag.Jag kan städa själv och beöver verkligen ingen hjälp av en städfirma som ringer upp mig.Skulle jag inte orka med städningen en dag så är det väl inte hela värden.
 
 
1:Om jag skulle behöva hjälp av en städfirma ringer jag väl efter en på egen hand.
2:Ge inte ut mitt nr utan att fråga mig innan.
3:Jag är så pass frisk att jag kan städa min lägenhet själv utan någon hjälp av någon som ringer upp mig.
4:Det är betydligt roligare att städa om man har högmusik i gång samtidigt.
5:Jag har verkligen inte emot om folk vil anlita städfirma men att ge ut mitt nr bara så där gör mig bara sårad och förbannad.
6:Bilden är lånad av google
7:nu ska jag fortsätta med städningen här hemma

Kommentera

Publiceras ej