Min egen räddare i nöden

1kommentarer

Towe löser alltid mina bekymmer när hon kan och det gör hon på alla möjliga sätt stora som små.Jag har haft bekymmer över hur mitt hår ser ut ett bra tag.Jag kände att nu måste håret fixas av ett proff som vet vad den gör med mitt hår.Jag frågade henne i går om hon hade tid över att hjälpa mig att färga om mitt hår som ser för jävlig* ut rent ut sagt.Gissa vem som ringde mig när jag kom hem från jobbet?Ju det var min räddare i nöden som kunde komma redan i kväll och lösa mina bekymmer ang mitt hår.Nu har hon vart här i några timmar och umgås med mig och hjälpt mig med håret.Jag sitter här helt nyfiken och undrar över hur det kommer att se ut när hårfärgen har suttit klart.Tack ännu en gång för hjälpen Towe du ska bara veta vad det betyder för mig :)
 
Titta vilken cool brund jag har som vän

1 kommentarer

Anonym

30 Aug 2012 22:14

klart jag hjälper till om jag kan hjärtat<3 hoppas att du blir nöjd :-) puuuussssss <3<3 jag är jätte nyfiken !!

Kommentera

Publiceras ej