Försöka sova snart

0kommentarer

Jaha  om man kanske skulle försöka sova så man kommer upp i morgon när klockan ringer vid 5.Nu är min semester slut för denna gången och jag vet inte riktigt hur jag känner för det.Jag har nu vart ledig i 4 veckor och i morgon kommer jag nog mer eller mindre vara död när klockan ringer.Jag har i vanliga fall med mig båda hundarna till jobbet,men denna veckan tar jag bara med mig Rex.Jimmie har ju fortfarande semster så Stina får följa med honom ut till landet.Rex har lite större behov av att få träffa andra än vad Stina h eftersom att han är valp ännu.Ne här kan jag inte sitta längre för då kommer jag aldrig i säng i tid.Ska se om jag hinner ladda upp lite bilder från skåne resan i morgon innan jag drar i väg till jobbet men tillsdess får ni ha det så bra god natt

Kommentera

Publiceras ej