Jag är tillbaka

0kommentarer

Jag har haft fullt upp och inte hunnit uppdatera bloggen förrän nu.Men nu är jag alltså tillbaka och ni kan förvänta er flera inlägg under dagen.Jag har åkt på någon influensa och är hemma från jobbet idag.Jag hade sett fram emot att jobba och få träffa mina kollegor men i stället får jag vara hemma. Jag Kan ju berätta vad jag varit upptagen med de senaste dagarna som har gjort att det inte blivit att jag uppdaterat.I fredags och lördags var vi ute på landet och jobbade med huset mer om det kommer i nästa inlägg.På lördagskvällen var vi bjuda på påskmiddag hemma hos Jimmies mamma.Hann bara vara hemma 30 min innan det var dags att åka i väg ännu en gång.Vi firade min kusin på lördagskvällen som blev 19 år några dagar innan.Vi förfestade först hemma hos min kusin Johanna sen drog vi vidare till puls och fortsatte våran kväll/natt.Söndagen åkte vi ut vid 13 tiden till landet och jobbade med huset och vid 17 tiden var vi bjuda på påskmiddag hemma hos min faster.

Kommentera

Publiceras ej