Alltid vid min sida

0kommentarer

 


Min hund har stått vid min sida i vått och torrt lite mer än 9år och jag hoppas att vi får vara tillsammans i många år till.Det är hon som trösta mig när jag är ledsen eller när jag är arg. Hon är alltid där för mig dag som natt och jag är verkligen tacksam över att jag har henne i mitt liv.Ibland får jag frågan när jag ska skaffa barn och då svarar jag alltid att jag har redan ett.Jag menar min hund är som mitt barn för mig,hon kan också bli sjuk som vilket barn som helst.Nu menar jag inte att jag behandlar henne som mitt barn utan jag behandlar henne som vilken hund som helst men ni förstår väl hur jag menar? Tidigare i kväll när vi var ute på landet lyckades jag ta detta kortet på henne.Man kan inte mer än annat ler när man ser henne.Hon är också duktig på att sjunga eller vad säger du Towe?

Kommentera

Publiceras ej