Det finns inga ord

2kommentarer

Igårkväll var vi hemma hos min storasyster och firade hennes 27årsdag.Vi hade trevligt fram tills att tre av hennes så kallade vänner kom ditt.Jag förstår inte hur hon kunde bjuda ditt dom men det är hennes val och inte mitt egna.Det började med att en av tjejerna hälsade på oss alla som satt i soffan förutom på min lillebror.Min lillebror fixade 3st taxin åt oss så alla kunde åka ner till stan för att gå ut gemensamt.Alla betalande sin taxi som man åkte i förutom min syrras så kallade vänner som åkte i den tredje taxin.

Dom bara hoppade ut yr taxin och började gå så det slutade med att systers sambo fick betala deras jävla taxi.Vi sa åt dom att betala sin egna taxi som vi alla andra.Vi fick höra den dummaste kommentarern jag har hört i hela mitt liv.Vi har inga kontanter på oss,vad fan det finns en bankomat precis mitt emot sa min pojkvän.Till slut gick vi in till Cw och satt där ett tag med bra musik och allt.Jag bjöd lillasyster på en cider och min pojkvän köpte en drink åt storasyrran och vem var framme fort som fan för att försöka dricka upp allt för dom?Jag vart så jävla förbannad så det inte går att beskriva i ord.Efter ett tag ville s-syster dra vidare till vk för att idioterna hade lurat henne och sagt att det var geggetonkväll där.S-syster drog ditt med '''''''' medans vi andra var kvar på cw för jag vägrade att gå till det skit stället.Efter mycke tjat av L-syster och dom andra gav jag upp och följde med till vk..Där satt vi och hörde skit musiken som gjorde att man fick ont i huvudet.

S-systers idiot vänner drog hem när vi kom ditt.Jag hade bara så stor lust att smälla till en av dom,men jag tänkte att hon var inte änns värd det.När jag blir riktigt förbannad så slås jag eller så gråter jag.I går/natt så grät jag massor i stället.Jag trodde vi skulle få en trevlig kväll och fira syster men den slutade med att alla vart irriterade i stället.Jag kan inte än släppa att dessa ska vara systers vänner så beter sig dom som svin.Jag kunde i vilket fall sova med ett gott samvete och jag hoppas verkligen att dom inte kunde sova allt i natt.Jag sa åt syrran vad jag tyckte och tänkte och hennes sambo hållde med mig om precis allt.

2 kommentarer

emily

10 Sep 2011 12:39

ja det var riktigt dålig stil

Mimmie Erlandsson

21 Sep 2011 10:42

Hm?! tycker inte ens att det låter som hennes vänner. Kanske ska tänka tanken att lämna dom utanför festen nästa gång. Jag skulle bli oxtokig..

Kommentera

Publiceras ej