¨Trött

0kommentarer

Jag fattar inte varför jag är så seg och trött på samma gång.Imorse orkade jag inte kliva upp från sängen när klockan ringde utan somnade om till 6.10 så det vart stressigt för mig i morse.Fick slänga i mig kaffet och slänga på mig kläderna på 15 min.Som tur var så kom jag aldrig för sent till jobbet men detta var första gången jag har försovit mig och jag vill helst slippa att göra det igen.På jobbet har jag vart seg också men gjort allt som man ska i allfall.När jag slutade jobbet var det bara att gå hem och sen slänga in 2maskiner med tvätt.Sitter nu här och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan få lägga mig ner ett tag.Jag får absolut inte somna för då kommer jag aldrig att kunna somna i natt.Får väl ta och dricka lite kaffe innan jag somnar här.

Kommentera

Publiceras ej