Söndagskväll.

0kommentarer

 Nu är det söndagkväll igen och vi har haft fullt upp hela helgen och just därför har jag inte bloggat.Det känns inte som det är söndag för min del utan som lördag.Jag är van vid att vara ledig 3 dagar i rad men jag jobbade i fredags just därför känns det konstigt att det redan är söndag.I morse gick jag upp vid 7 och började göra ordning mig för min låsasmamma och hennes vän skulle åka ut till landet och plocka svamp med mig tidigt.Men det vart inte så tidigt som jag trodde i början men jag hann i allafall göra allt här hemma utan att stressa innan låsas mamma kom och hämtade mig och hunden.När vi åkte ut till landet så spöregnade det här i stan men när vi kom ut till landet var solen framme och det hade inte regnat där ute.

Det första jag gjorde när vi kom ut till landet var att dra fram gräsklipparen och dom andra drog till skogen.När jag var klar med klippningen gick jag och hunden ut i skogen.Jag skulle ringa min låsasmamma när jag var klar så vi kunde mötas i skogen men det behövde jag aldrig göra för min hund spårade upp henne och hennes vän.Dom vart lite chockade över att jag hittade dom som var så lång inne i skogen.Skulle aldrig ha hittat dom utan min duktiga hund.Efter landet åkte jag och älsklingen hem till hans mamma där hon hade lagat mat åt oss.Jag har tittat på idol i hop med frugan och till och med hunnit med att betala alla mina räkningar.Nu ska jag strax bädda ner mig så jag orkar upp i morgon.Jag har inte haft någon sovmorgon på hela veckan så jag ska fan med ha sovmorgon på tisdag när jag är ledig.

Kommentera

Publiceras ej