Shoppingsdag

1kommentarer


Idag har jag spenderat min lediga dag på ingelsta shopping med Towe.Vi tog en promenad ditt och gick i alla möjliga affärer.Jag hittade födelsedagspresent åt min kusin så nu behöver jag inte gå och tänka på det längre.Jag hittade rätt mycke för att vara mig.Tyvärr hittar jag ALDRIG kläder i min smak så det var lite synd.Köpte 2st armband åt mig själv och ny dra pålakan vilket behövs till sängen.Nu återstår det bara att hitta något fint till älsklingen som fyller år nästa vecka.Så nu vet ni varför jag inte har haft någon tid att blogga.Nu ska jag bädda ner mig så jag orkar upp när klockan ringer i morgon god natt.

1 kommentarer

Emelie

28 Sep 2011 08:08

Ja, jag är så himla rädd men mamma tvingar mig att gå dit och så följer hon med plus att jag inte hade ngt val för jag hde haft så mkt problem med den innan.

Men du, ser att du köpt hus eller? Isåfall stort grtiis!!!

Kommentera

Publiceras ej