Nu tar jag helg

0kommentarer

Hejsan kom hem från jobbet för 10 min sen och nu är det helg för min del :) Igentligen började min helg i går men jag hoppade in och jobbade idag.Vi har haft jätte bra väder hela dagen ute på jobbet vilket var rätt så skönt när man jobbar utomhus rätt mycke om dagarna.Sen att jag glömde bort att gå på toaletten på hela dagen är en annan femma.Hur fan kan man glömma bort att man är kissnödig?Jag kissade innan jag gick till jobbet i morse och har hålligt mig hela dagen.När jag var på väg hem från jobbet så vart jag törstig och köpte mig en fanta smart att dricka samtidigt som man är jätte kissnödig.Tror aldrig att det har vart så skönt att komma hem och sätta sig ner på toalettstolen och kissa i tusen timmar.Nu ska jag laga lite käk eftersom jag bara har käkat frukost.Köpte mig en räksallad i morse till luchen men vråkade köpa helt fel sallad och den gick inte att äta.Så nu är jag både hungrig och trött.Duscha skulle jag med behöva göra blä massa måsten.

Kommentera

Publiceras ej