Nu är jag stolt över mig själv

0kommentarer

Jag är iaf jättestolt över mig själv som klarade av allt på jobbet.Idag hade jag ansvar över alla hundar och det var jag som planerade in vart alla hundar skulle vara.Jagär så stolt över att jag klarade av detta utan att stressa elr göra något misstag.Det började en ny tjej på jobbet idag också som fick vara med mig och det var inga problem där heller för den delen.Det var 2st av tjejerna som jobbar där ute som var lediga idag och jag var den som hade jobbat längst idag därför fick jag ansvaret.Jag fick mycke beröm av min chef och det är klart att man blir glad då.Det ända som var synd var att det spöregnade men det funkade rätt bra ändå tycker jag.Nu ska jag nog sätta mig och fika för mig själv.Skulle behöva handla lite men glömde plånboken ute på jobbet så handla får jag göra i morgon i stället.

Kommentera

Publiceras ej