I just want to be left alone

0kommentarer

 Det kunde ju vara skönt någon gång att inte behöva förklara varför man faktiskt vill vara ifred.Jag vill vara i fred utan att bli störd på något sätt.Jag skulle vilja dra täcket över mig och bara få vara i fred veckan ut.Det finns så mycke jag vill men man får inte alltid sin vilja i genom,hur mycke man än försöker och försöker.Jag hatar att känna mig så här och jag är inte den som vill vara i fred i vanliga fall.Det finns så mycke känslor och tänkar inom mig som jag skulle vilja skriva om men väljer att hålla dom för mig själv i stället.Ibland kan det vara en bra i dee att dela med sig om sina tankar och känslor men i bland kan det vara lika bra att hålla dom för sig själv.Jag känner att¨det kan vara en bra i de att sluta skriva innan jag skriver något jag kommer ångra.

Kommentera

Publiceras ej