Hoppar in och jobbar

0kommentarer

Det blev lite ändringar skulle igentligen vara ledig men chefen undrade om jag kunde jobba så det är klart man ställer upp.Har dock inte sovit så många timmar så vi får se hur det kommer att gå att jobba.Jag satt och drack kaffe rätt sent i går och det var inte bara en kopp utan 3 st så jag kunde inte sova.Drack kaffe så sent eftersom jag ändå skulle vara ledig.Jag får passa på att försöka sova på luchen i stället.Jag satte på väckarklockan på min mobil så jag inte skulle försova mig och nu när jag klev upp frågar min pojkvän vad jag gör uppe så här tidigt.Måste försöka hinna att stanna och handla en matlåda på vägen till jobbet också.Nej nu måste jag slänga i mig något att äta och hitta något åt min skoskav jag har på högerfoten.

Kommentera

Publiceras ej