Har vart på Mcdonalds och käkat

0kommentarer

Jag var så himmla hungrig och jag orkade inte ställa mig ute i köket för att fixa till något.Jimmie var i väg och kollade på en båt och att käka själv hatar jag.Jag och frugan bestämde oss för att ta en promenad ner till Mcdonlads för att ta något att äta.Så jävla gott det var med lite mat i magen.Kom precis hem och vad tror ni att Jimmie har köpt med sig hem till mig?Ju han hade vart i väg och stannat på Mcdonalds för att handla mat åt mig.Så när jag kom hem stog det en Mcdonaldspåse på vardagsrummsbordet och jag kunde inte låta bli att fråga vems den var.Det är din och då kunde jag bara inte låta bli att skratta.Tyvärr jag kommer precis från mc men jag kan käka lite senare elr mc till frukost.Jag menar hur ofta tänker man likadant?

Kommentera

Publiceras ej