hade min hund fått bestämma

0kommentarer

Ska jag beskriva min lilla hund i dagsläget har jag en liten envis tik på 8½år som mer än gärna sover länge om dagarna.Min hund är med mig om vardagarna till jobbet och att få upp henne vid 6 tiden har vart lite jobbigt ett tag då hon mer än gärna springer och gömmer sig under sängen för att sova mer.Denna veckan har vart lätt att få med henne utan att några promblem.Men nu när det är helg så verkar det som om hon vet att det är helg och på helgerna har man sovmorgon.Jag tänkte gå ut på en promenad med henne vid nio i morse men hon hade andra tankar.Hade min hund vart en människa så hade vi inte kommit överrens så bra då jag är morgon pigg och hon morgon trött.Hon påminner mig lite om min ena lillasyster som också mer än gärna sover länge om dagarna.


Låt mig få sova

Om jag lägger mig så här borde matte förstå att jag är trött och behöver sova.
Matte borde se att jag är trött och ligger skönt i min hundbädd.Vill matte gå ut på
en promenad kan hon väl gå ut och gå själv och låta mig få vara.

Kommentera

Publiceras ej