Försöka få med mig hunden ut

0kommentarer

Idag är jag ledig från jobbet och jag hade tänkt att ta en sovmorgon.Men så klart vaknar jag tidigt som vanligt när jag kan sova ut.Det vart rätt sent i gårkväll så jag trodde att jag skulle sova längre än 7.Jag gick upp vid 5 i går morse när klockan ringde och började mitt pass vid 7 och slutade 16.40 åkte dirket ut till landet efter jobbet.Vi hann bara att ta fram alla grejer innan det började regna och kom värsta stormen.Men vi gav inte upp utan sista panelen skulle bara upp så var det bara.Dock saknades det 5 st panellängder så dom ska vi måla idag och sätta upp sen är utbyggnaden klar.Nu ska jag försöka att få med mig hunden ut på en promenad.Jag har försökt att få med henne ut sen 8 tiden men hon kryper under sängen och gömmer sig.Nej hur länge som helst kan hon inte hålla sig så det är bara att jag får krypa under sängen och hämta henne.

Kommentera

Publiceras ej