Ett av mina mål i livet.

1kommentarer

Alla som känner mig vet hur mycke jag bry mig om alla djur och att djuren ska må bra.Jag jobbar som djurvårdare och kan inte tänka mig ett bättre jobb,ingen dag är sig lik en annan dag.En vacker dag när jag har möjlighet ska jag öppna ett hem för djur som farit illa. Jag vill ta hand om alla djur som behöver hjälp på vägen som inte alltid har haft det så lätt.Mest av allt skulle jag vilja kunna hjälpa till med att vara akut jourhem för hundar och hästar sen så hjälper jag självklart till med andra djur.Några djur jag inte skulle kunna hjälpa är ormar och spindlar för dom är jag liv rädda för tyvärr.Det är ett utav mina mål i livet och jag hoppas att det en dag kommer bli verklighet.Fram tillsdess så får jag nöja mig med att få jobba med djur och att jag har min älskade hund.Finns det någon som vet hur man går tillväga för att anmäla sig som jourhem?

1 kommentarer

Emelie

29 Sep 2011 08:52

Åh gud vad mysigt! Jag vill oxå bo på landet en vacker dag :)

Kommentera

Publiceras ej