Borde uppfostra sina barn

0kommentarer

Jag är så förbannad just nu är så trött på dessa ungar som inte vissar någon som helst respekt.Man ska inte vara rädd för att ställa krav på barnen.Det finns alldeles för många föräldrar som tänker mer på sig själva än på sina barn. Först o främst är det väl föräldrarna som ska uppfostra sina barn o ungdomar att man inte springer fram till en främmade hund och ska slå den med en pinne eller jagga hundarna.Ja många har verkligen dålig koll på sina barn och skulle hunden skydda sig enom att nafsa till så är det hunden som får skiten vilket är helt fel.På vägen hem nu från jobbet så kommer ett gäng i 11-14års ålden springades mot min hund med en pinne och jag kan inte låta bli att hålla min käft stängd.Forsätter och går tills jag vänder mig om och ser att ungarna tänker dra min hund i svansen.Tog och lyfte upp min hund i famnen och fortsatta att gå i stället för att stå där och bråka med ungarna.Man kan undra vart föräldrarna är till dessa ungar.Hade det vart mina barn hade dom inte fått vara ute ensamma i huvudtaget.Nu ska jag slänga mig i ett bad och försöka lungna ner mig.

Kommentera

Publiceras ej