vart nya arbetskläder

2kommentarer

Hahaha jag behöver nog växa till mig i både längden och bredden.Jag fick hålla på att testa massa med olika kläder var dom inte förstora i längden så var dom förstora i bredden.Efter att man har sprungit fram och tillbaka i affären så hittade vi till slut en jacka som passade mig och ett par byxor.Skorna var lite svårt att hitta för alla skor var obekväma att gå runt i och dom jag älskade fans inte i min storlek men som tur var kunde som skicka efter ett par till mig så dom kommer om någon vecka.Tänkte vissa er kläderna men nu ska jag tydligen i väg till landet så jag hinner inte fota kläderna.

2 kommentarer

emily

11 Oct 2011 22:14

ser ingen bild?

Peter Höjman

27 Nov 2011 21:50

Är det kanske ett par såna här i kassen? http://www.billigaarbetsklader.se/rosa-arbetsbyxa-pink-lady-p-2699-c-932.aspx :D /Peter

Kommentera

Publiceras ej