Nu har jag bestämt mig

0kommentarer

Jag har nu bestämt mig för att inte sjukanmäla mig från jobbet utan försöker att jobba hela dagen.Skulle jag inte orka med en hel dag så får jag försöka fixa skjus hem.Jag har fortfarande svin ont i huvudet och inget hjälper mot värken och jag vill inte bara ligga i sängen hela dagen som i går.Jag har nog lite feber men har tagit tablett så lite bättre mår i allafall för stunden.Jag väljer att jobba för jag tycker så synd om min hund som bara ligger och sover när jag är sjuk.Min hund har inte ätit någon mat sen i söndagsmorse vilket beror på att hon ligger och sover bredvid mig när jag sover.Hon har tillgång till foder hela tiden men äter bara om jag är vaken.Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och ta av mig morgonrocken och byta om till arbetskläderna.

Kommentera

Publiceras ej