Vila i fred älskade Noak

1kommentarer



När jag var hemma hos lillasyster Emily och skulle precis åka där i från ringer min andra lillasyster till mig på mobilen,hon hade en dålig nyhet att berätta för mig.Hon berättade att Noak vart avlivad idag.Noak var en svenskhalvblod som jag sköte i många många härliga år på ridskolan.Jag slutade sköta honom eftersom att jag hade så mycke med skolan och hundarna.Det är inte lätt att gå vidare när man tänker tillbaka, tillbaka hur bra man hade det & hur underbar du var.När jag började sköta honom var han inte så så snäll i boxen utan gjorde utfall mot en för att skydda sig själv,minns hur jag sprang ut från boxen av räddsla i början.Efter ett tag fick han förtroende för mig och vi fann varandra.När jag hade sköt honom i några år så vart han en ängel mot alla andra.Nu idag skulle jag göra vad som helst för att spola tillbaka tiden med honom.Det gör så himmla ont i mitt hjärta att jag inte han ta förväl men jag får se det på den ljusa sidan i stället.Jag får vara glad över dom minnerna jag har av dig och alla stunder jag fick tillbringa med honom.Hopptävlingarna,dressyrtävlingarna och skogsrundan förblir ett minne för livet. Vila i frid Noak ♥

1 kommentarer

EMILY

16 Nov 2011 16:07

Puss och kram <3

Kommentera

Publiceras ej