Tycker inte att detta är rättvist

0kommentarer

Kommer ner till tvättstugan och slänger in min tvätt och får se en lapp hsb har satt upp.Där det står att husetbrevid oss kommer att få börja tvätta hos hos snart för att deras tvättstuga ska renoveras.Men jag tycker inte att det blir inte rättvist mot oss i detta huset.När dom renoverade våran tvättstuga förra året så var våran tvättstuga avstängd i 7veckors tid och vi fick ingen möjlighet att få tvätta i grannhuset.Tycker att alla borde få samma system varför ska dom får den möjligheten när inte vi fick den?Vi fick helt enkelt hitta på egna lösningar på att få rena kläder under den tiden.Jag har redan nu svårt att få tid till tvätt tid hur kommer det bli under den tiden dom tvättar hos oss?I grannhuset är det mest unga som bor och i mitt hus är det mest gammlingar så jag fattar inget.Blir bara så chockad och irriterad på samma gång tycker bara att allt är så fel.

Kommentera

Publiceras ej