Nu luktar min hund gott igen

0kommentarer

Det första jag gjorde när jag kom hem från jobbet var att bada av hunden.Hon stank äckligt eftersom att hon är skendräktig och när mjölken kommer på pälsen och torkar stinker det gammal sur mjölk om hela henne.Nu är hon ren och luktar gott och nu får hon göra det ett bra tag fram över.Jag hade igentligen tänkt att bada av henne i morgon på min lediga dag men eftersom hon hade massa med tovor som kladdade i hop sig i hennes päls under magen fick det bli ett bad redan idag.Tror att hon också tyckte att det var skönt att få bada och bli lite renare i pälsen då hon satt och njöt i badkaret.Hon är inte den som älskar att bada i vanliga fall utan gör motstånd för att slippa att bli badad.Men hon satt i badkaret så snällt och sa inte ett skit och efteråt fick hon sina dampryck som dom flesta hundarna för efter ett bad.Nu får hon vara uppe i soffan och sängen igen och det vet hon om eftersom att hon ligger här brevid mig i soffan och sover så skönt.Jag ska väl snart ta och gå en promenad med henne,hon har nästan torkat helt och hållet redan:)

Kommentera

Publiceras ej