killen i kassan på netto

0kommentarer

Det är en ny kille som jobbar på Netto och han sitter jämt i kassan när jag är där och handlar.I torsdags när jag var där med Towe för att handla cigg så frågar han efter leg jag tar fram mitt leg till honom.Han frågar om jag är 25 år jag svarar nej jag är inte 25 år utan jag är 24 och blir 25 nästa månad oki säger. Han: skulle bara kolla så det var ditt leg och inte någon annans eller att det inte var falsk leg fan tror människan?Nyss när jag var där nere igen så sitter han i kassan och ber ännu en gång om mitt jävla leg.Jag tar fram leg fan och han säger grattis jag bara vardå gratis?Ja du fyller år idag säger han åt mig nej det gör jag verkligen inte svarade jag.Han säger skulle bara kolla med dig så det var ditt leg.Vad fan börjar tröttna på honom får man verkligen bete sig hur som helst?Tycker att han nu vid detta laget borde veta om att jag är över 18år men tydligen inte.Sen när Towe skulle lämna in sina lotter hon har vunnit på så vet han inte hur man gör det slutade med att dom fick vara 3 st för att lösa ut hennes vinnst.Visst man kan inte allt när man är ny på jobbet men att testa folk hitt och ditt hela tiden borde vara förbjudet.Jaha nästa gång man handlar kaffe kanske man måste börja vissa sitt leg också eftersom att det innehåller Koffein.Jag har bara sån lust att fråga honom efter han leg.

Kommentera

Publiceras ej