Jag är förbannad

1kommentarer

Jag är så förbannad och arg just nu så hela jag kokar av ilska.Min hund är mörkrädd när vi är ute i mörkret inne går det hur bra som helst.Hon är mörkrädd efter att en idiot för några år sen kastade en smällare bakom henne.Jag jobbar jätte mycke med hennes räsla och vi gör framsteg  för varje kväll som går.Nu för 15 min sen när vi var på väg att kliva yr bilen så är det någon pucko där ute som har smällare och det lät inte lite heller.Nu är vi tillbaka till ruta ett igen.Jag blir så förbannad och arg hur fan tänker vissa människor?Det är fan inte tilllåtet att hålla på med fyrverkerier nu heller och inte bland bostadsområden heller för den delen.Jag har elaka tankar som snurar i min skalle just nu.Som tex ta fyrverkerierna från personen och sätt in i rumpan på honom/henne och så ska vi se om det är lika roligt efteråt.Nog bäst att sluta skriva här så det inte blir något man ångrar i slutändan.

1 kommentarer

Emelie

02 Nov 2011 21:19

De gör det på min pappas jobb. Jag kan lägga upp bild på hur min blev sen när den är färdig om du vill så kan du se hur det ser ut om du vill beställa :)

Kommentera

Publiceras ej