Hemmasysslor

1kommentarer

God kväll gott folk jag ber om ursäkt för dålig uppdatering under dagen.Jag har passat på att göra alla hemmasysslor som man annars inte hinner med om dagarna då man jobbar.Började med att ta en storstädning här hemma i lägenheten sen efter det vart det att gå en promenad med hunden.Laga mat som tar en tid och så håller jag på nere i tvättstugan.Jag har tvättat 8st maskiner och är inte klar än utan den sista maskiner är nu i gång.Sen så är jag as trött eftersom att man inte får tillräckligt med sömn på nätterna nu när hunden är skendräktig.Min vän Towe var här ett tag men hon fick mest umgås med min pojkvän medans jag hållde på med maten och tvätten.Vi hann i allafall ta en kopp kaffe och spela lite wii innan hon drog hem till sig.

1 kommentarer

EMILY

23 Nov 2011 15:41

snygg sminkning ;)

Kommentera

Publiceras ej