Grillat

1kommentarer

Vem skulle tro att man skulle kunna grilla idag den 5nov?Hade någon sagt för någon månad sen att vi skulle grilla idag skulle jag tro att personen är knäpp.Kollar man tillbaka ett år vid denna tiden så var hela marken full av vitt och kallt.Men idag har vi haft det skönt och grillen åkte självklart fram.Tror tyvärr att detta var sista gången grillen åkte fram för i år men man vet ju aldrig.Hur som helst var det svin gott att käka grillat synd bara att det ska bli så jävla mörkt så fort.Jag menar man hinner inte göra så mycke innan det är helt svart ute.Jag är i vilket fall glad över att familjen/släkten kom ut till oss grillade och hjälpte oss lite idag.Nu är vi hemma istan igen och jag försöker få tag i Towe som inte svarar i sin mobil.Jag undrar om hon kanske ligger och sover hemma hos sig?Towe när du ser detta ring mig är du gullig.

1 kommentarer

emily

05 Nov 2011 19:25

asså du säger aldrig till mig när man kan åka ut? :o

Kommentera

Publiceras ej