fullt upp

1kommentarer

Jag har vart här och där hela dagen och sprungit fram och tillbaka.Åkte ut till Hagebycentrum en snabbis för att handla en inflyttningspresent men hittade ingen.Gick hem till storasyster en snabbis på en fika sen vidare till stan.Det är första gången jag går helt själv och det trodde jag aldrig i hela mitt liv att jag skulle göra.Väl på stan hittade jag den perfekta inflyttningspresenten och så hittade jag lite nytt smink åt mig själv.Passade på att hämta en klänning också som jag hade köpt.Var bara att åka hem igen och gå ut med hunden innan man skulle lämna henne hos killens mamma.Nu har jag precis käkat och borde strax slänga mig i ett bad så jag hinner fixa till mig inför festen i kväll.

1 kommentarer

EMILY

18 Nov 2011 23:23

VARFÖR SA DU INTE TILL MIG :((((

Kommentera

Publiceras ej