första advent

0kommentarer

Jag kan inte fatta riktigt att det är första advent idag utan det känns helt fel för min del.För mig känns det som att vi är inne i mars/april vilket vi inte är.Medans dom flesta hushållen runt och kring sverige har julpyntat sina hem med julsaker så har jag inte julpytat ett skit och kommer inte heller att göra det.Den största anledningen till att jag inte har och kommer inte julpynta är för att alla julgrejer är i källarförrådet och jag kommer inte åt dom.Det är ingen i dee att änns försöka att få fram dom eftersom att varmvattensbredaren är i vägen och massa annat skit.Vi har vart hemma hos min far och firat första advent med massa god mat och som vanligt äter jag för mycke.Jag kan inte hjälpa att deras mat är så god och jag skäms inte över att ta åt mig så mycke mat som jag gör.Sen vet jag dock inte vart maten tar vägen senare eftersom att jag är så small som jag är.Jag önskar att jag kunde gå upp i vikt men tydligen funkar det inte så bra för min del.Jag skulle hålla min systerdotter Nicole sällskap medans hon åt sin mat och hon får en verkligen en att skratta den lilla damen.Hon vägrade att äta dom trasiga köttbullarna som vi hade delat i små delar till henne utan hon ville ha hela köttbullar.Hahaha jag kunde verkligen inte låta bli att le när hon sa att köttbullarna var trasiga.Nu är jag hemma och ska slänga mig i ett bad innan jag bäddar ner mig i sängen.

Kommentera

Publiceras ej