firat farsdag

0kommentarer

Jaha efter vi hade vart ute på landet och jobbat åkte vi hem till min far för att hämta hunden.Min lillasyster var så snäll och ställde upp att vara hundvakt.Men eftersom att det är farsdag hade pappas fru bakat massor och fixat mat så vi var kvar där ett par timmar och firade farsdag.Storasyster kom också ditt med sin familj så alla syskonen var samlade.Vi hade rätt mysigt och maten var hur gott som helst tog lite för mycke kände jag i slutet då jag nästan inte fick in de sista i mun.Efter maten vart det fika och jag var så sugen på muffins som pappasfru hade gjort men jag orkade inte äta någon:( Vet inte hur länge sen det var jag käkade så mycke mat.Min systerdotter Nicole sprang runt och lekte hund och rätt som det var så sa hon att hon skulle kama mitt hår och hon är så gullig när hon är på bra humör.Det är inget roligt att vara i samma rum som henne när hon är på sin dåliga sida.Dagen har i vilket fall vart bra och jag har inget att klaga över.

Kommentera

Publiceras ej