snott min tvättid

0kommentarer

Lagom uppjagad får jag till min stora fasa se att någon idiot har snott min tvättid och att ena maskinen bara är ledig.Jag slänger in mina kläder i den lediga maskinen eftersom att jag har bokat tvättstugan 12-16 och tänker att när denna maskinen jag har slängt in kläder i  är klar borde den andra vara ledig.Men när jag kommer ner till tvättstugan hänger det tvätt precis över allt från alla möjliga jävla håll.Vad fan förstår folk trögt eller vad är det för fel på vissa människor?Jag tänker fan med inte ta i andras kläder det gör jag bara inte.Jag plockar ut mina kläder från min maskin och hänger upp dom där det finns plats och sätter mig ner när jag är klar för att vakta och se vad det är för pucko som har snot min tid.Efter en halv timme vaktade var min maskin klar och ingen människa har syns till.Jag vart så jävla arg så jag slängde ut alla mattor som låg i torktumlaren på golvet.När jag går ner gången efter sitter det ett jävla lås på dörren så jag inte kan komma in i tvättstugan.Jag ringer på den jag misstänker och inte fan öppnar dom dörren fast att jag hör att någon är hemma.Jag går ner till tvättstugan och mycke väl hade jag rätt för där kommer puckot och tar sina kläder.Jag försöker att prata lite vett med människan vilket inte är värdens lättaste då han inte förstår svenska/Engelska så jag skreck på spanaska till slut inte fattade han det språket heller.Jag fick köra med teckenspråk och inte fan heller hjälper det.Bara för att puckot har använt 2 timmar av min tvätttid hinner jag inte att tvätta allt.

Kommentera

Publiceras ej