premiär glassen

1kommentarer

Tant röd ville göra mig lite gladare då jag var sur på min gubbe så hon fick för sig att vi skulle ta och cykla ner till hallvars. Tantröd cyklade  och jag satt där bak på pakethållaren in i det härliga vädret till stan för glass på hallvars.Det var bara att slänga på sig solglasögon och ge sig i väg.Glassen var billigare än vad jag trodde att den skulle vara.Så nu har jag haft premiär av att äta mjukglass med strössel.Det var svin gott men kanske inte så bra för min stackars mage.Jag tål inte mjölk och borde igentligen hålla mig bort från allt som innehåller mjölk men vad fan man lever bara en gång.


Jag käkar min goda mjukglass

Tantröd som igentligen heter Towe käkade glass med oboy.

Men titt på fan man blir tydligen jätte glad över att få käka glass

1 kommentarer

emily

31 May 2011 23:21

hahah ja åt en exakt likadan där idag!!!

Kommentera

Publiceras ej