jag måste bara få skryta lite

0kommentarer

Jag bara måste få skrika ut hur jävla underbar min familj/släkter är kunde inte få bättre än dom jag har.Jag och Jimmie hållde på att gräva för hand runt huset för att kunna börja med utbyggnaden nästa helg.Vi hann bara att gräva i 10 min innan pappa och vissa från släkten kom ut till oss för att hjälpa till att gräva:) Pappa sa i går att dom kanske skulle komma ut med att dom skulle ringa i såfall men dom kom ut och överraskade oss i stället.I stället för att gräva för hand hela tiden fick vi låna bondens traktor vilket gjorde det betydligt enklare för oss :) jag hittar inget bra ord för hur glad jag är över att min familj/släkt kommer ut och hjälper oss.Jag fick nästan ångest när min farfar som är på besök i svergie kom ut till oss första gången och det första han gör är att ta fram en spade och jobbar.Jag vet inte hur många gånger vi tjatade på farfar att ta det lungt och inte bärra runt på dom stora runda stenarna.


Farfar krattar ut all jord.

här gräft det för fulla muggar

farfar och min älskling

farfar och min far tar en paus

Farfar och jag har precis planterat klart salladen


Farbror Nestor,pappa och farfar sitter och njuter av solen

Kommentera

Publiceras ej