Härlig kvällspromenad

1kommentarer

Herre gud vad härligt det är med en kvällspromenad i det fina vädret :) Det är nu det är kul och skönt att vara ute på kvällarna och gå tillsammans med en vän och rasta hunden.På vintern vill man helst inte gå så långt men är man hundägare så är det bara att gå ändå hur kallt och jävligt det än är ut.Har gått några km nu och riktigt skönt var det.Jag var ute med min bästavän och vi gick runt och sjöng och kände oss pigga och glada precis som man ska.Vi skäms inte över att vara lite onormala men vem har sagt att man måste vara normal hela tiden?



Min fina vän och lilla jag

Ja min lilla söta vovve ville också vara med

Min lilla underbara söta vovve



1 kommentarer

Anonym

12 May 2011 12:11

haha ser ut som du har värsta snoppen på bilden! :O

Kommentera

Publiceras ej