Har köpt en ny gräsklippare.

0kommentarer

Det blev en röd med elstart och självgång och den har uppsamlare och multiklipp.Jag vart så jävla arg förra helgen på den andra gräsklipparen som bara strulade hela tiden för mig.Så innan vi åkte ut till landet åkte vi förbi bauhaus där dom hade en som jag tyckte såg bra ut och verkade vara rätt vettig för just den slanten.Shit vad snabb den var på att klippa gräsmattan,det gällde att vara med när den var i gång så man inte flög i väg.Den klippte as bra och det tog ett tag att komma in i machen och gå lika snabbt som den gjorde.Eller rättare sagt jag fick spring för att hinna med.Jag kan säga att jag absolut inte ångrar att jag valde just den gräsklippan.Det var så himmla skönt att klippa gräsmattan utan att behöva bråka med en gräsklippare som bara strular.


Kommentera

Publiceras ej