har blivit bjuden på bröllop

0kommentarer

Jag och min pojkvän har blivit bjudna på bröllop den 28 maj,det är min kusin Yasmina som ska gifta sig.Det ska bli hur kul som helst att gå på deras bröllop.Jag börjar få lite panik inför vad jag ska ha på mig den dagen.Det är inte varje dag man blir bjuden på bröllop och just därför skulle jag vilja ha något fint på mig.Har någon där ute kanske tips på något fint man kan ha på sig?Jag har bara varit på ett bröllop tidigare och det var på min mammas bröllop men då var så liten så jag minns knappas något.Sen har jag vart servitris på ett annat bröllop och var mest inne i köket och fixade och serverade maten,drickan till alla 400gästerna.Så detta är helt annorlunda för mig.Bröllop present ska pappa och vi slå i hop och köpa tillsammans.puss


(bilden är lånad från google)

Kommentera

Publiceras ej