Fixa

0kommentarer

Nu har jag inte så mycke kvar att fixa innan det är dags att röra sig mot bröllopet.Bröllopet börjar inte förrens 16 tiden men det tar ett tag att platta mitt lång hår.Ska jag hinna att lämna hunden hos svärmor gäller det att sätta fart med allt för sen rätt som det är klockan rätt mycke.Jag har inte riktigt bestämt mig för vilken klänning jag ska ha på mig.Jag är inte den som går runt med klänning i vanliga fall just därför har jag svårt att bestäma mig.En sak som är säker är i allfall att jag måste packa med mig ett par jeans så jag inte fryser i kväll/natt.Fan allså jag som hade tänkt att ha på mig ett par skor som jag köpte för några veckor sen,men nu har mina fötter svullnat så dant så jag får inte på mig skorna typiskt att det ska hända just idag.Nej nu måste jag ta och börja med allt så man är klar i tid.Kanske hinner att slänga in bild på hur jag kommer att se ut men lovar inget.I annat fall får ni vänta till i morgon .

Kommentera

Publiceras ej