Bra tajming att regnskuren kommer

0kommentarer

Bra tajming att regnskuren kommer precis varje  gång man ska  ute och gå promenad med hunden.Min hund hatar att gå ut när det regnar.Vändret får nog lunga ner sig lite innan vi går ut och hoppas på att det blir uppehåll snart från regnet.Är det inte typiskt att det ska regna på min lediga dag och vara så förbannat fint när man jobbar om dagarna?Det skulle inte förvånna mig ett dugg om att solen tittar fram senare i kväll när man har mycke att stå i innan det är dags att sova.Nej nu ska jag ta och dricka lite kaffe och hoppas på att det är uppehåll från regnet när jag är klar.Personligen gör det mig inte så mycke att det regnar ute men att det ska göra det just idag när jag vill ut och träna med hunden som hatar att bli blött så blir man irriterad till max.

Kommentera

Publiceras ej