vi hade möhippa på jobbet

1kommentarer

Idag hade vi möhippa på jobbet för en av chefens frus kollegor.Det vart superlyckat och alla var jättenöjda och vi hade allihop jätteskoj,dagen vi aldrig kommer glömma.Möhippan den består av att vi hade varsin hund och åkte skidor efter hunden.När vi hade gjort det var det dags för henne att få rida en av hästarna på jobbet sen på vägen tillbaka fick hon körahäst och vagn.

När dom var ute med hästarna fick vi fortsätta att jobba medans dom var i väg.Det är rätt så roligt att man kan ta och göra lite annorlunda saker i bland på jobbet.Ska jag gifta mig någon gång önskar jag att jag får lika underbar möhippa som hon fick.Nu ska jag ta och slänga mig i ett bad sen bara slappa.Ska igentligen rida idag men ringer och säger i från känner att jag inte orkar att rida i kväll är allt för trött.

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

03 Mar 2011 18:52

Vilken rolig aktivitet på en möhippa! :)



Sv: Ja, det har blivit ganska lugnt efter jobbet idag, men i morgon blir det massa hushållsarbete :P



Ha en fin kväll!

Kommentera

Publiceras ej